$ s

İadeler-İade Al-İade Gönder İşlemleri

Sentos Destek Merkezi

Buradasınız:
← Tüm Konular

MAĞAZA İŞLEMLERİ>İADELER>İADE AL bölümünden, perakende veya kayıtlı bir müşteriye (carilere) satışı yapılan bir ürünün iade alınması için kullanılacak ekrandır. İade alınacak cari seçimini, yaptıktan sonra eğer iade türü de nakit ise İade Tutarı Nakit Ödendi butonundan işleminizi çok basit yapabilirsiniz. Varsa ürün barkodunu okutarak veya manuel ürün seçimini yaparak, sepete ekledikten sonra alınacak iadeleri İADELERİ KAYDET butonundan iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

MAĞAZA İŞLEMLERİ>İADELER>ARIZALI İADE AL\İADE GÖNDER bölümlerinden, stoğunuzda ki bir ürünü tedarikçilerinize tekrar iade olarak gönderebileceğiniz veya iade alabileceğiniz ekranlardır. Cari seçimi yapılarak veya ürün barkodu okutularak sepete ekledikten sonra Arızalı Ürün İade Al\İade Gönder işlemini kaydedebilirsiniz.

MAĞAZA İŞLEMLERİ>İADELER>ALINAN İADELER\GÖNDERİLEN İADELER bölümünden, manuel cari seçimini yaparak veya tarih aralığını filtreleyerek hangi tarihte hangi cariye iade yaptığınızı görüntüleyebilirsiniz. Bu alınan iadeler için fiş yazdırabilir detay bilgilerini görüntüleyebilir veya iptal edebilirsiniz. Gönderdiğiniz bu iadeleri de görüntüleyebilir ve yeni iade gönder butonundan yenisini de ekleyebilirsiniz.

MAĞAZA İŞLEMLERİ>İADELER>GÖNDERİLMEYİ BEKLEYEN ARIZALI İADELER\GÖNDERİLEN ARIZALI İADELER kısmından, bekleme aşamasında olan ve gönderilen arızalı ürünlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Gönderilmeyi bekleyen arızalı ürünlerinizin detay bilgilerini görüntüleyebilir ürün iade gönderimini gerçekleştirebilirsiniz veya iadelerin iptalini sağlayabilirsiniz. Gönderilen arızalı iadeler ekranında da hangi tarihte hangi cariye iade yapıldığını detaylı bilgileri ile görüntüleyebilirsiniz.

Yazar

sentos